Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 30 april 2017

Love makes a house a home

























Een collega van mijn man gaat binnenkort trouwen. En daar wilde ik een kaartje voor maken. Het is een ouder echtpaar, dus ik wilde het niet te zoet maken. Aangezien hun trouwkaart geprint was op geel papier, was de basiskleur van mijn kaart snel gekozen.

Ik kreeg van mijn man de opdracht om het simpel te houden. Tja, dat is niet zo mijn stijl hahaha. Gelukkig bood de lift-challenge van Knutsels en Kadootjes uitkomst. Hun challenge was om 4 vierkantjes te gebruiken. Dat vond ik wel leuk. Lekker even neuzen in mijn papierbak en de gele papiertjes waren zo gekozen.

De basis is een witte kaart. Hierop heb ik lijntjespapier van Noor gebruikt. Deze vond ik er wel bij passen. Hierop heb ik een groot vierkant met gele ruitjes geplakt en daarop de 4 vierkantjes. De randjes heb ik met Gesso wit gemaakt. Ik vind dat wel geinig op het moment. Ik gebruik het veel voor een shabby chic-look.

Het bruidspaar is van Marianne Design en is ingekleurd met mijn brushmarkers met lekker veel gele accenten. Ik weet niet meer van welk merk de tekst is, maar ik vond het wel passen bij de kaart.

De boogjes aan de onderkant van de originele kaart heb ik vervangen door een klassieke swirl van Noor Design. Deze heb ik gestanst met een stickerachterkant. Erg makkelijk in gebruik. Tot slot heb ik nog een vlaggetjeslijn erbij geplakt. Ik hou van vlaggetjes, had ik dat al eens verteld ;-) Maar voor het zoete deel, toch nog een paar hartjes hihi.

Ik wil deze kaart mee laten doen met deze challenge:
Knutsels en Kadootjes



Geen opmerkingen:

Een reactie posten