Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 19 maart 2017

Geboortekaartje in niet-traditionele kleuren


Bij de Kaartjes Inspiratie Challenge op Facebook hebben we nu de challenge Maak een geboortekaartje in niet-traditionele kleuren. Dus gebruik geen roze voor een meisje en geen blauw voor een jongetje. Best een pittige uitdaging, maar niet onuitvoerbaar. Er zijn namelijk nog zoveel kleuren mogelijk! Warme tinten voor een meisje, koude tinten voor een jongen, felle kleuren, zachte kleuren. monochrome kleuren. Alles is mogelijk. Denk outside the box. Dan kun je best tot leuke creaties komen.  

Voor mijn reminder-kaart heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo mal in de vorm van een babyflesje. Deze is zo leuk voor geboortekaartjes! Voor de ondergrond heb ik gekozen voor grijskleurig designpapier met een houtmotief van Noor Design. Ik heb ervoor gekozen om het te kiezen met vergrijsde groentinten en geel. 

Als Designteam mochten we een digistempel van Bugaboostamps uitkiezen. Deze van een baby, liggend op een maan, was mijn favoriet. En omdat ik 2 zoontjes heb, kies ik waarschijnlijk automatisch voor jongensplaatjes en jongenskleuren... Tja als je dan toch geen over-de-top-veel-roze mag gebruiken he hahahaha. 

Het label en de gestempelde tekst erop is van Marianne Design, de tekst "Twinkel Twinkel kleine ster" is namelijk zo goed passend bij deze stempel. Ik had het in gedachten toen ik ging kiezen, dus het kon niet anders dan dat er een maan en sterren op zou komen. De wolkjes zijn van Noor Design, en het kleinste wolkje heb ik met foamtape opgeplakt, waardoor deze iets hoger kwam te liggen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten