Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 19 maart 2017

Bakery


Deze leuke kaart heb ik gemaakt voor mijn zusje Creaties van Strix. Zij heeft pas haar keuken verbouwt en die is flink veranderd! Van een rommelige keuken met 1 werkblad naar een ruime hoekkeuken. En daarin kan ze natuurlijk weer heerlijk gaan koken en bakken. Ik vond dat daar best een leuk kaartje bij hoorde. De challenge van De Egel, werkte daar natuurlijk ook aan mee ;-)

Voor de basis heb ik de keukenmachine-mal van Dutch Doobadoo gebruikt. En ook deze is met een reden, want van haar werk heeft ze pas geleden een keukenmachine gekregen, omdat ze 12,5 jaar bij de zaak was. Dus dubbel toepasselijk he hihihi.

Het groene en roze designpapier met de cupcakes is van Noor Design. Het schort en de cupcake zijn van Marianne Design. De stempel is een Snoesje van Marianne Design, omdat mijn zusje de Snoesjes zo leuk vind. Ik heb haar ingekleurd met de Brushmarkers van Windsor & Newton. De Bakery-stempel is van de Action, net als het papier van het schort. Het keukengereedschap is van Marianne Design en van Noor Design.

Ik vond het een leuk kaartje om te maken, met een leuk doel: mijn zusje verrassen, en dat is gelukt hihihi. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vonden.


Ik wil hem met deze challenge mee laten doen:
De Egel, etenswaren





Tot mijn grote vreugd ben ik winnaar geworden!!




3 opmerkingen:

  1. Wow wat een leuke kaart heb je voor je zus gemaakt!
    Mooi met deze dutch doobadoo mal en ook een leuk afdrukje heb je gebruikt.
    Fijn dat je meedoet met de etenswaren challenge van De Egel.
    Groetjes Marja.
    DT De Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk kaartje, Esther! Gefeliciteerd met de eerste plaats bij De Egel! Veel plezier met je prachtige prijs :) Ik heb nog even wat kaartjes bekeken en ik vind ze hartstikke leuk, dus ik ben volger van je blog geworden.
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen