Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 20 november 2016

Een welverdiende felicitatie



Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de schets van Noor Design. Hiervoor had ik een stans nodig die ik niet in mijn bezit had, maar dankzij Ina van der Kaa, heb ik de kaart toch kunnen maken.
Zij is zo lief geweest om mij en mijn zus een uitdraai ervan te sturen, samen met 6 losse libelles.

De kaart heb ik gemaakt voor onze buurvrouw, die altijd klaarstaat voor onze jongens. Ze mogen zo vaak komen spelen met haar dochter, dat een mooie kaart wel een leuk cadeautje is.

Het stempelafdrukje heb ik zaterdag 19 november 2016 gemaakt tijdens de workshop Brushmarkers, deel 2 olv Joyce Martens. Daar hebben we geleerd hoe we schaduw moesten kleuren op onze afdrukjes. Ik vond het plaatje zo mooi gekleurd, dat ik het wel moest gebruiken. Ik hoefde alleen nog maar het gezicht en het haar in te kleuren. En omdat de buurvrouw Grieks is, kreeg mijn plaatje ook zwart haar. Het ondergrondpapier is uit het blok Berry Sweet van Noor. Ik vond het wel bij het plaatje passen.

De labels zijn van Kimya Verpakkingen, maar vond ze een beetje saai om ze zo te gebruiken. Hiervoor ben ik mijn restjesbak ingedoken en heb stukjes Noor-papier gebruikt om de labels op te leuken. De tekst van de stempel heb ik ook gekocht bij Kimya, ik weet alleen niet van welk merk het is, maar ik vind het een mooie tekst, die in heel veel gevallen toepasbaar is. De labels zijn los, zoals je op de tweede foto kunt zien. Toen ik de stans kreeg, zaten er nog een paar wiebertjes in, die te leuk waren om niet te gebruiken. Ik heb ze terug laten komen op de tekstlabel. Aan het label met het plaatje heb ik een paperclip-stans gebruikt in kraft.

De stans van Ina heb ik gemat op een stukje beigekleurig designpapier. Daardoor werd het dicht, waardoor de labels er beter achter bleven zitten. De libelles heb ik gekleurd met distressinkt en een paar plakparels erop voor de bling.

Voor de bloementoef heb ik weer restjes gebruikt, en hetzelfde rood als de randjes om het plaatje en de tekst. De kleine rode bloemetjes heeft mijn jongste zoon gestanst, lief he. Dus ik moest ze wel op de kaart gebruiken hihihi. Een koperkleurige plakparel als hart erop. En tot slot nog een klein labeltje met de tekst Een welverdiende felicitatie erop, maakt de kaart voor mij helemaal af.

Ik ben er erg tevreden over en ik weet zeker dat mijn buurvrouw er blij mee zo zijn.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten