Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 30 oktober 2016

Kerstkusjes


Met een beetje (zo'n maand of 4) achterstand, vandaag toch maar eens begonnen aan de kerstkaarten. Ik had er tot nu toe nog weinig zin in gehad, dus was ik er nog niet aan begonnen. Maar bij de Demodagen van Doe@ding op 1 oktober in het Atlashotel in Spijkenisse zag ik de kaart van Neline Plaisier. En die gaf de ommekeer, deze nieuwe kerstboom op ribbelkarton was namelijk wel heel erg leuk. 

Deze kaart is mijn eerste uitprobeersel met de mal, maar daarom nog geen reden om niet te gebruiken. Het designpapier wat ik gebruikt heb ik van de Action. Die heeft zulk leuk kerstpapier en lekker stevig. Ik gebruik het echt al jaren. Ik heb de kaart dwars gelegd, maar dat kwam met het ondergrond papier mooier uit. Ook de kerstornamenten heb ik meteen meegenomen uit de winkel van Doe@ding. Hier heb ik het uitgestanst in goudpapier, met tape van Craft Emotions eronder, zodat ik ze meteen op kan plakken als stickertjes. Aan de zijkant van het ribbelkarton heb ik een een tabje geplakt met hierop de tekst Kerstkusjes. Aan de zijkant heb ik een lichtkleurig lintje geplakt, waar ik een strikje in gemaakt heb. Ik heb overwogen om kersttakjes ook te gebruiken, maar vond het strikje liever erbij. 

Ik wil deze CAS-kaart mee laten doen met deze challenges:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten