Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 30 oktober 2016

Rendier


En zomaar ineens nog een kerstkaart. Deze middag heb ik er ineens al 2 gemaakt. Met behulp van deze kaarttopper heb ik deze kerstkaart gemaakt. De schets van Cheerful Sketches vond ik er goed bij passen. 

Op de kaarttopper van Marianne Design staat een stoer houten rendier. Onder het plaatje heb ik rood cardstock gebruikt, om het meteen een kerstig uiterlijk te geven. Hieronder heb ik een vierkant van ribbelkarton geplakt. Voor de rechte baan heb ik een linnen lint gebruikt. Deze paste wel goed bij het plaatje en het stoere hout op het plaatje. Ik heb er een glimmend groen lintje op geplakt, met een strikje erin. Het designpapier wat ik onder gebruikt heb, is van de Action. De lieve bloemetjes van de schets heb ik vervangen door een paar takjes hulst met goudkleurige plakpareltjes erop. De takjes zijn van Noor Design. 

Deze kaart wil ik met deze challenge mee laten doen:

Bij het uploaden van de kaart zag ik helaas dat de challenge van Cheerful Sketches al gesloten is. Jammer. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten