Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 8 juli 2016

Zomers geboortekaartje


Deze keer laat ik jullie een zomers geboortekaartje zien. Een klasgenootje van onze oudste krijgt in juli een broertje, dus er was een geboortekaartje nodig. De vader van het jongetje vaart op een tankerschip, dus ik vond het wel leuk om voor het geboortekaartje het zeilscheepje van Dutch Doobadoo te gebruiken. Aan de grote zus had ik gevraagd, wat ze leuk vond voor op het kaartje: een vosje, een konijntje of een dinootje. Ze koos voor het konijntje. Daarvoor heb ik de mal van Marianne Design gebruikt, met het strikje van het varkentje. 

De basis is een rechthoekige kraftkaart . Hierop heb ik een blauwe ondergrond geplakt, met heel licht de letters love erop in rondjes, alleen zie je ze hierop nu niet zo goed. Het bootje zelf heb ik van wit cardstock gemaakt, met voor de zeilen verschillende dessinpapiertjes. Voor de romp heb ik papier met een houtnerf van Noor Design gebruikt. Ook de wolken, wegwijzer, vlaggetjes, golven en de vogel zijn van Noor. De luchtballon is van Lin en Lene. 

Omdat het een zomers kaartje is, wil ik hem met deze challenges mee laten doen:
Cards and scrap,  thema vakantie
Facebook , 't Scraphuis, thema vakantie
AnMa Creatief, zomer
Craft addiction, zomervakantie






4 opmerkingen:

  1. supertoffe kaart.

    Claudia
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    Owner http://creativesketchygirls.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Esther, leuk dat je het voor de ontvangers persoonlijk hebt gemaakt. Dank voor het meedoen aan onze challange van CraftAddiction. Hobby groetjes, Alice DT lid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! Bedankt voor het meedoen met de maandelijkse challenge van Cards & Scrap. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk geboortekaartje Esther!
    Dank je wel voor het meedoen bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen