Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 3 juli 2016

Schoenen!!!


Elk jaar, zo aan het einde van het jaar, vraagt Kim van de Kaartjes Inspiratie Challenge Blog ons om ideeën voor nieuwe challenges door te geven. Vorig jaar had ik in de loop van de tijd heel wat ideeën verzameld, waarvan Schoenen er 1 was. Bij het bekendmaken met de lijst van challenges, kreeg ik twijfels, was dit wel zo'n goed idee...Bij het uitzoeken van de digistamp bij digistamps4joy.co.za wist ik het nog steeds niet zeker. Maar deze stempel vond ik wel gaaf, hier kon ik wel iets mee. Alleen die schoenen van haar he... Ik wilde sowieso iets doen met de pumps-stans van Memorybox die ik heb. Deze gebruik ik te weinig, omdat de mogelijkheid zich niet zo vaak voordoet.

Ik heb haar ingekleurd met Brushmarkers in lekkere felle kleuren geel en roze, met blauwe ogen. Lekker girly. Het papier met de driehoekjes op de ondergrond is van Boekenvoordeel. Bij zo'n felgekleurd plaatje hoort ook felgekleurd papier. Over de breedte heen heb ik een balk gemaakt van 2 kleuren roze cardstock. Ik wilde expres geen papier met een printje gebruiken, dat zou te druk worden. 

De doos is van Noor Design (of Joy Crafts) en die heb ik uitgestanst uit nieuw papier van de Action. Hier hebben ze kleine blokjes papier wat lijkt op kraft, maar dan bewerkt met plaatjes. Oh en het is dunner, niet zo stevig als kraft. Op dit papier stond een schoen, daarom heb ik het ook uitgekozen. Voor het deksel heb ik wel normale kraft gebruikt. En door de randjes te bewerken met inkt, werd het een mooie doos om schoenen op te zetten. Deze heb ik in 3 kleuren uitgestanst, het moest natuurlijk wel lijken of ze aan het shoppen was. Dat is ook de reden dat ik er een soort van paperbag bij gemaakt heb. Een stukje label, daarvan de bovenrand gekarteld geknipt, touwtje erdoor en er nog een leuke stempel op gedaan. Ik was hem bijna vergeten te plakken op deze kaart, want de zwarte schoenen had ik al geplakt... 

Op het groene label staat de tekst: "If the shoe fits, buy it in every color". Deze is van Noor Design, en heb ik speciaal voor deze challenge gekocht, in de uitverkoop van Doe@ding in Spijkenisse. Het pastte zo goed bij deze challenge en vooral bij dit kaartje. 

Ik hoop dat je de challenge leuk vind en ook mee gaat doen. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten