Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 8 juli 2016

Kusje


Dit lieve kaartje heb ik gemaakt voor goede vrienden die deze week 9 jaar getrouwd zijn. 
Voor deze kaart heb ik de schets gebruikt van de nieuwe challengeblog Creative Sketchy Girls, van mijn KIC vriendinnen Claudia en Lisbeth. Ik heb getwijfeld of ik ook in hun designteam wilde komen, maar ik vind het meedoen aan challenges leuker.

De eerste schets die ze hebben, is meteen een leuke, je kunt er zoveel kanten mee op! Ik heb ervoor gekozen om er een lief kaartje mee te maken. Het stelletje van Sarah Kay had ik al ingekleurd klaarliggen, het moest alleen nog uitgeknipt worden. Door de schets wist ik al welke vormen in kon gebruiken, door het plaatje al welke kleuren.

Voor de ondergrond heb ik een mask van Dutch Doobadoo gebruikt met hartjes en structuurpasta. Hierdoor had ik wel een leuke ondergrond, zonder dat deze teveel aandacht zou trekken. Omdat de mask niet breed genoeg was naar mijn zin, heb ik aan de zijkant een kantje geplakt, met een lief lintje erin. Onder het blauwe designpapier een stukje kraft. onder het grijze rondje een rondje in glimmend donkerblauw papier.

Het woord kusje is van Mery's en de lavendel is van Noor Design. Op het strikje van de bloemen en op haar hoedje zit nog een klein pareltje.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden, mijn vrienden wel, want ik kreeg van allebei een lief berichtje ;-)

Met deze challenge wil ik mijn kaart mee laten doen:
Creative sketchy girls
Paradise of stamps, anything goes




2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Alles past perfect bij elkaar. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls

    Grtjs
    Claudia
    Co owner Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Esther
    leuk datje meedoet met onze challenge
    grtjs Lisbeth
    Co owner creative sketchty girls

    BeantwoordenVerwijderen