Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 8 juli 2016

Happy birthday


Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de schets van de laatste challenge van Creaine Challenges. Jammer dat het blog van Ine Swinkels gaat stoppen.

Het magnolia plaatje heb ik ingekleurd met brushmarkers. Ik vind het heerlijk kleuren, maar nog wel heel moeilijk om de schaduwen te maken ermee. Hoewel het op deze kaart wel aardig gelukt is volgens mij.

De zeshoeken had ik al een tijdje liggen, maar ik vond niet de juiste inspiratie om er een kaart mee te maken. Nu staat in de schets van Creaine een grote zeshoek centraal, dus kon ik er nu eindelijk mee aan de slag. Het rechthoekige vlak heb ik ook van kleine zeshoekjes gemaakt. Ook de tekst is een zeshoek. Voor de bloemen heb ik de Vintage Flourishes van Noor Design gebruikt. Ik heb ze gestanst uit lichtgeel papier, met een plakparel in het midden. Ook aan de rechterkant 3 pareltjes.

Dank je wel Ine en team voor jullie leuke challenges en mooie schetsen. Ik ga ze missen!
Creaine





3 opmerkingen:

  1. wow heel mooi, gezellig dat je meedoet bij Creaine.
    groetjes Ine (dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave uitwerking van de sketch. Heel mooi! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Creaine. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart. Super leuk idee zo.
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines challenges.

    Groetjes Geesje
    http://hobbyhoekje-engelchen.blogspot.nl/
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen