Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zaterdag 11 juni 2016

Trouwkaart

Deze mooie kaart heb ik gemaakt voor de bruiloft van de oma van een klasgenootje van onze jongste zoon. Na 23 jaar samenwonen hebben ze toch maar besloten om te gaan trouwen hihihi.

Voor deze kaart heb ik de schets uit het Noor Design Magazine aangehouden. Ik vond het een leuke schets.

De basis is een mal van Dutch Doobadoo die ik van Kraft heb gemaakt. Hierop het in een zelfde vorm in desingpapier van Noor Design gemaakt, met een houtmotief met een poststempel motief.

In het midden van de kaart loopt een verticale balk van Kraft en hierop roze designpapier van Noor. Over deze balk loopt een roze linnen lint.

Het rondje in het midden is een doily van Noor. Hieroverheen een taartdoily van de Action. In het midden weer een rondje met een subtiel ornamentmotief erin.

Op de voorgrond een stans vaneen bruidspaar van Tattered Lace. Dit bruidspaar heb ik ook gebruikt voor onze eigen trouwkaarten.Toen in het zwart, nu in krantenpapier met een roze papiertje erachter.

Bovenaan de kaart heb ik een vlinder van Noor geplakt, gemaakt uit 2 kleuren roze papier. Op het lijfje van de vlinder heb ik plakpareltjes geplakt.

Een trouwkaart is niet compleet zonder bloemen. Dit zijn nieuwe bloemen van Noor Design en ik had ze nog niet gebruikt, maar hierbij kwam het mooi tot zijn recht. Onder de bloemen komen een paar bladertakjes van kraft tevoorschijn. In het hart van de bloemen weer een mooie parel, want ook dat hoort bij een bruiloft.

De kaart is niet rechthoekig, maar omdat ik hem niet zo mooi op de foto kreeg, heb ik er een wit blad onder gelegd. Hierdoor springt de kaart er echt uit.

Met deze challenge wil ik mijn trouwkaart mee laten doen:
Paradise of stamps, Wedding
We love vintage, vlinders
Craft Addiction, bloemen en vlinders
Hobbyvision, vintage
Knutsels en Kadootjes, bingo: Vlinders, Hout en Roze
Challenge 't Scraphuis, Facebook, alles behalve vierkant
Anma-Creatief, bingo: Bloemen, Lint, Metaal en Parels, Bruin, Metaal




5 opmerkingen:

  1. ook deze kaart is prachtig. Dankjewel voor je deelname bij CA.
    Gr Anita DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan....een prachtige kaart. Dankjewel voor deelname bij WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie net dat je ook meedoet aan de challenge van Paradise of Stamps....fijn je daar ook te zien maar....je moet me misschien even uitleggen waar de stempel is.....Paradise of Stamps is een stempelblog....xxx

      Verwijderen
  3. Prachtig kaartje geworden en mooie kleuren gebruikt. Dank je wel voor je deelname van onze challenge.

    groetjes Jolanda (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat speciaal dat je na al die tijd toch nog het bootje in stapt! Je hebt een mooi felicitatiekaartje gemaakt voor het bruidspaar.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen