Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 15 juni 2016

Things with Wings


De nieuwste challenge van Magnolia Forever is Things with Wings, oftewel, alles wat vleugels heeft mag. Voor deze challenge heb ik een digistamp van Magnolia op Pinterest opgezocht, waarbij Tilda met een vergrootglas kijkt naar een lieveheersbeestje, een sprinkhaan, een kevertje, een miertje, een vlindertje. allerlei insecten dus. Ik heb haar ingekleurd met mijn brushmarkers van Winsor en Newton. Wat kleuren ze toch fijn. Ik had het plaatje en het gras gekleurd, maar omdat ik later bedacht dat het hele vlak gekleurd moest worden, heb ik later de onderkant van het gras en de lucht alsnog gekleurd. De overgang is eigenlijk niet te zien, tenzij je weet waar je moet kijken. Alleen onder de wolken was het minder mooi, maar dat vlak vind ik toch al te leef, dus die wolken van Noor Design, kwamen me mooi van pas. 

Onder het plaatje heb ik een licht lila papiertje met hartjes geplakt. Dit kleurde zo mooi bij haar bloesje. De polaroid is van Dutch Doobadoo. Het ondergrondpapiertje is van Marianne Design. Hier hoefde ik niks aan te doen, deze twee patroontjes zaten zo al naast elkaar en het past zo goed op deze kaart! 

De tekst is een nieuwe stempel uit de mindfulness-serie van Eline voor Marianne Design, en ook al zo goed passend bij het plaatje: Sta even stil en merk op. Zie de kleine diertjes. Zie hoe mooi ze zijn. Ruik het gras als je er met je buik op ligt. Zeker als het gras gemaaid is, dan ruikt het zoooo lekker! 

Om de kaart af te maken, heb ik er een bloem op geplaatst. Ik ga ze steeds vaker gebruiken merk ik zelf. De groene blaadjes zijn van de zonnebloem/madeliefje van Noor Design. Het vogelnestje is een stans uit de Spring serie van Cut-ies. Hierop weer een bloemetje van Noor Design, met hetzelfde hartjespapier als onder de stempel. In het midden natuurlijk een mooie lila parel. Onder het vogelnestje komt nog een swirl van Noor Design vandaan. En rechts bovenin nog een vlinder en bijtje van een stansset van de Boekenvoordeel. 

Doen jullie ook mee met deze leuke challenge van Magnolia Forever? 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten