Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 5 juni 2016

Daddy's Helper


Vaderdag komt eraan en dat betekend mannenkaarten, stoere mannen en kinderen. 

Ik had dit plaatje gevonden op Pinterest, en ik heb het ingekleurd met de Brushmarkers waar ik het al eerder over gehad heb. Het wit heb ik wit gelaten, maar kleine accenten gegeven met grijsblauw. Hierdoor was ik dus snel klaar met kleuren hahaha.  

Voor de basis de mal van het schild van Dutch Doobadoo gebruikt in kraft. Hierop heb ik dezelfde vorm een maatje kleiner gebruikt, gemaakt van designpapier van de Action. In het midden heb ik het kleinste schild gebruikt. Deze heb ik geknipt uit beige papier. Daarna heb ik deze ge-embost met een mal van Sizzix, met bestek erop. Door het te distressen, valt het bestek meer op. 

Naast het plaatje met het jongentje heb ik de barbecue van Memorybox gebruikt in kraft en zwart kraft. Links boven heb ik voor het zomerse gevoel een parasol geplaatst, maar wel in mannelijkere kleuren. Het designpapier van de parasol is overigens uit een kerstserie van Marianne Design. 
Bovenaan het schild heb ik een gaatje gestanst, waardoor ik een touwtje heb gehaald. Ook heb ik er nog een labeltje van Noor Design bij geplakt, met hierop de tekst "You're a #1 Dad" van Marianne Design gestempeld. 

Dit is mijn voorbeeld voor de Vaderdagchallenge van Kaartjes Inspiratie Challenge Blog. Doen jullie ook weer mee? 

Deze kaart wil ik mee laten doen met:
Challenge 't Scraphuis, alles behalve vierkant







1 opmerking:

  1. Hoi Eshter, je kaart is super schattig, vind de digi echt super. Een echte helper voor papa. Mooie Vaderdag kaartje.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen