Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 13 maart 2016

Hoppy Easter

Hoppy Easter!!

Voor de Pasen-challenge van de Kaartjes Inspiratie Challenge heb ik deze kaart gemaakt. Van de sponsor Digistamps4Joy hadden we 3 digistamps gekregen om te gebruiken. Helaas was de leukste (een paasmandje) beveiligd met een watermerk waardoor deze niet te gebruiken was. Daarom heb ik gekozen om de andere twee digistamps te gebruiken, het ei met het kuiken eruit en de ronde tekst.

Als basis heb ik een gele kaart genomen, met hierop een lichtoranje cardstock. Hierover heb ik 3 soorten designpapier geplakt, die allen afkomstig waren uit een papierblok van de Boekenvoordeel. De paaseitjes van het bovenste papier had ik ook al gebruikt op de bedankkaartjes die ik voor de beurs gemaakt had. De bedoeling was eigenlijk dat er tussen het streepjes- en vlakjespapier ook een oranje streepje zat, maar daarvoor had ik helaas niet goed gemeten. En daar kom je pas achter als je gaat plakken. Nu heb ik ze tegen elkaar aan geplakt.

Het konijntje is van Marianne Design, met een strikje van de Feestvarkens van Marianne Design. Het was de eerste keer dat ik heb konijntje maakte, maar hij is wel heel schattig geworden en past goed in het thema Pasen.

Onder het ei zit een soort van vogelnestje, gemaakt met snijmal Swirl van Cut-ies, die ik op de beurs in Gorinchem gekocht had.

Ik hoop dat jullie mijn paaskaart leuk vinden en dat het jullie inspireert om ook mee te doen met de Kaartjes Inspiratie Challenge.

Met deze challenge wil ik mijn kaart mee laten doen:
Scrapcards Challenge, Pasen en iets met een kip
AnMa Creatief, voorjaar/lente/pasen



3 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor Esther.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar niet goed meten en er pas achter komen als je het in elkaar plakt, maar nu doe ik dat niet meer hihi. Ik kijk eerst of het klopt en ga dan pas plakken ;) Mooie en vrolijke paaskaart Esther! Jammer dat je de digi niet kon gebruiken maar deze met het ei en de kuiken is ook leuk ;)
    Gezellig dat je weer meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke paaskaart heb je gemaakt Esther.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen