Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 15 maart 2016

Hippity Hoppity Happy Easter


Op 20 februari was ik naar de Dutch Doobadoo-workshopdag van Noor en Zo geweest, samen met mijn moeder, zusje en Cindy en Kim van de KIC. Vera en Brenda waren er ook, zij gaven allebei een workshop.

Bij Miranda Bouhof konden we deze kaart met een bakje maken. De pakketjes waren al samengesteld, maar de projecten moesten we nog helemaal zelf aftekenen met de mal van Dutch Doobadoo en uitknippen. Het werkt heel leuk met deze mallen, ik gebruik ze zelf ook vaak. De basis is oranje cardstock, waarvan ik de randjes bewerkt heb met Distress inkt. Het papier met de haasjes zat al in het pakketje wat ik kreeg, dus weinig keuze, maar op zich is het wel vrolijk papier.

In het pakket zaten ook twee eitjes uit een paper-art knipvel van Dutch Doobadoo, een randje gras, vlindertjes en oranje bloemetjes. Er zat ook een knipvel met een Bestie-plaatje in, maar ik had geen 3d-plakkertjes bij me om deze uit te knippen en in elkaar te zetten. Bovendien vind ik Besties niet zo, geef mij maar Magnolia! Dus thuis heb ik deze creatie afgemaakt.

Ik heb een digistamp van Magnolia van Pinterest afgehaald, en deze ingekleurd in kleurtjes die wel bij de lente en bij deze kaart passen. Ook een konijntje heb ik erbij gedaan. Zelf had ik ook zo'n paper-art knipvel met paaseieren liggen, dus ik heb er nog een paar bij gedaan. Ook had ik nog een herfstig paper-art knipvel liggen, waar een klein bruin konijntje opzat, dus die mocht er ook nog bij.

Om het geheel af te maken, een zakje met paaseieren erin met een labeltje eraan en een tekst van een paasstempel van Noor Design.

Deze creatie is mijn voorbeeld voor Magnolia Forever, thema Pasen. Doen jullie ook mee? Dit kan vanaf 15 maart t/m 31 maart 2016.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten