Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

donderdag 3 maart 2016

Bedankt


Het was weer een tijdje geleden dat ik meegedaan had met de Liftchallenge, maar deze vond ik zo leuk, die kon ik bijna niet overslaan. De bedoeling van de Liftchallenge, is om een kaartje te liften, dus na te maken op je eigen manier. Opdracht was om de schets aan te houden en een corsage op een kaart te maken. Degene, van wie ze de kaart gelift hebben, had haar kaart ook weer van iemand anders gelift, best grappig.

Ik heb dit kaartje gemaakt als bedankje voor Hobbyshop Veldmaat, van wie ik weer een vrijkaartje voor de beurs in Gorinchem heb gekregen. Ook Hobbyactief heeft me verwend met twee vrijkaartjes, dus die hebben ook een bedankkaartje gekregen. De beurs is dit weekend, en altijd weer gezellig om naar toe te gaan. Juist omdat je steeds meer mensen leert kennen uit de hobbywereld, is het soms meer kletsen dan kopen.

Omdat het bijna voorjaar en Pasen is, was dat mijn uitgangspunt. Mijn basiskaart is geel, lekker vrolijk. Hierop het ik streepjespapier geplakt met vrolijke voorjaarskleuren. Het papier komt uit een blok van de Boekenvoordeel, met de seizoenen erin. Bovenop het streepjespapier heb ik een stukje wit cardstock geplakt. Deze heb ik ge-embossed met een vrolijk motiefje. Volgens mij was de embossingmal van Sizzix. 

Uit hetzelfde papierblok heb ik ook de paaseitjes geknipt, voor in de stolp. De stolp is van Tim Holtz, lang geleden gekocht en veel te weinig gebruikt natuurlijk. Maar dat komt ook, omdat ik vind dat je er een beetje doorzichtig papier voor moet gebruiken, en mijn voorraad pergamonpapier raakt op helaas. De onderkant van de stolp heb ik gestanst uit vrolijk stippenpapier. 
Bovenaan de stolp heb ik een turquiose en paars lintje geknoopt. Hieronderuit komen een wit met roze banner met hierop het woord 'Bedankt' gestempeld, met Teal Zeal van Memento. De blaadjesstansen zijn van Noor Design. Ook heb ik er een bloemenlintje bij geplakt.  Tot slot nog een houten schepje geknoopt aan het lintje.

Dit kaartje wil ik mee laten doen met: 
Liftchallenge, corsage aan een stolp
Scrapcards, Pasen, met als sub-opdracht Kip. Nu is dit een long-shot, maar paaseieren zijn van origine kippeneieren, dus ik hoop dat het goedgekeurd word. Ik had de kaart al af, voordat ik de challenge erbij zag 
Stampinyourway, een kleinigheidje om weg te geven. In jullie voorbeelden staan doosjes, ik heb deze kaart gemaakt als bedankje voor een vrijkaart. 
Challenge 't Scraphuis, Alles mag, zolang er maar producten in verwerkt zijn, die zij ook verkopen. Dit zijn de mallen van Noor Design.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden 




10 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,
    Kippenei is helemaal goed hoor en je hebt meteen een mooie
    combi gemaakt zo met de lift challenge! Dankjewel voor het mee
    doen met onze Challenge en we zien je graag weer!
    Groetjes DT lid Gerie van Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eshter,
    heel leuk heb je de kaart gelift.
    De eieren zijn prima zo, net wat Gerie al zei.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, vrolijke en kleurige lift! Heel eigen draai eraan gegeven met de eitjes. Dank je wel voor het meeliften!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lift vol kleur en vrolijkheid. leuk met het thema pasen. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Esther.. een stolp met paaseieren eronder!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij Scr@p-Cards.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Esther
    Wat leuk hoe je de eitjes op je kaart gebruikt hebt, het is een hele mooie kaart geworden.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je de kaart leuk gelift Esther! Een etagere met lekkere paaseieren :)
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fris kaartje heb je ervan gemaakt, , bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk paas kaartje heb je gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet bij SYW.

    Groeten Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet met de maartchallenge bij AnMaCratief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen