Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

vrijdag 26 februari 2016

Hoera


Kinderkaartjes zijn leuk om te maken, ze hoeven niet zo uitgebreid te zijn, maar wel kleurrijk! 

Onze oudste zoon was uitgenodigd voor een kinderfeestje van een klasgenootje. 
Voor hem heb ik deze kaart gemaakt. Hij heeft hetzelfde drakenpak als onze eigen draakjes, dus ik vond het wel erg toepasselijk om deze stempel ervoor te gebruiken. Alleen heb ik me niet gehouden aan de kleuren van het pakje, maar zijn moeder had me verteld dat zijn lievelingskleuren oranje, groen en blauw waren, dus daar heb ik rekening mee gehouden met het maken van dit kaartje. 
Alle delen heb ik gemat op een andere kleur cardstock, voor de vrolijke noot. Het designpapier is van de Action en kan heel goed gebruikt worden voor kinderkaarten, door de vrolijke kleuren en ballonnen. Het cijfer 5 en de letters rechts onderin zijn van Marianne Design.
Met deze challenge doet deze kaart mee: 








5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een leukerd! Inderdaad horen kinderkaarten kleurrijk te zijn, helemaal mee eens!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze FEESTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke, vrolijke kinderkaart heb je gemaakt.
    Hoe leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches
    Bernadet
    *Cheerful Sketches DT*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super vrolijk kaartje, gezellig dat je meedoet bij Cheerful. Succes.
    groetjes Ine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke, feestelijke kinderkaart.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches én bij AnMa Creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen