Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 28 oktober 2015

Kerstkusjes


Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de Liftchallenge #94 en de challenge van Dutch Card Lovers, Gebruik een witte kaart met hierop turquoise, rood en/of groen, of kleuren die hier het dichtsbij komen, verder geen andere kleuren.

De kaart van de liftchallenge vond ik een erg leuk ontwerp, en het was goed te combineren met die kleurenchallenge. De basis is een witte kaart, met hierop designpapier van de Action. Dit is wat glimmend papier met gekleurde stippen die goed passen bij het kleurenschema. Ik heb voor rood als hoofdkleur gekozen.Van geschept papier van de Action heb ik de gekleurde banen aan de zijkant gescheurd. Ik heb van rood en fuchsia gekozen. In deze kleuren had ik deze Tilda van Magnolia al klaarliggen. Ik kleur de (digi)stempels altijd van te voren en als ik een leuke challenge zie, kies ik daarbij een plaatje wat er goed bij past. In dit geval was dat deze Magnolia, met het cadeautje achter de rug.

De swirls van Sizzix heb ik ook in rood gemaakt. Van hetzelfde papier heb ik de sterren ook gemaakt. Een kleine groene banner heb ik gemaakt mbv een stans van Becky Higgins, een project life stansenset. Maar eigenlijk is deze banner de enige die ik tot nu toe gebruikt heb, hij is zo leuk! De tekst Kerstkusjes van Marianne Design past er goed op. Tot slot heb ik aan de zijkant een touwtje gewikkeld, met bovenaan ook een rood sterretje.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik word wel vrolijk van deze kleurrijke kerstkaart. Misschien is dit wel het model voor mijn massaproductie dit jaar ;-)

Met deze challenge wil ik meedoen:
http://www.liftchallenge.blogspot.nl/2015/10/liftchallenge-94.html
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2015/10/challenge-242.html
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2015/10/time-for-magnolia-christmas-challenge.html
http://simplymagnolia.blogspot.nl/2015/10/favourite-colour-combo.html
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2015/10/challenge-43-thema-kerst.html
facebook challenge van 't Scraphuis, alles mag





9 opmerkingen:

  1. Slim om de twee challennges te combineren! Leuk kaartje, lekker fris! Dank je wel voor het meedoen met zowel DCL als de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwww zeg wat is dit een geweldig mooie kerstkaart! Dank je wel voor je deelname aan Time for Magnolia Challenge en succes! Ik hoop je snel weer te zien! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lief en vrolijke lift heb je er van gemaakt. Dank je wel voor het meedoen Esther!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Ook de swirls van onze vorige DCLuitdaging komen weer terug, leuk dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kerstkaart Esther! Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow gave kaart hoor heel erg mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart in deze kleurstellingen!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen