Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 6 september 2015

Vintage Winter



Vintage Winter is de titel die ik aan deze kaart gegeven heb.
Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van Noor en Zo, maar ook met We Love Vintage Challenge, thema bruin en blauw.

Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De ondergrond heb ik gemaakt van bruin kraft en lichtblauw cardstock. De randjes heb ik aangezet met bruin en opgeruld. Toen heb ik beide lagen op elkaar geplakt. Daaroverheen heb ik een mask van Dutch Doobadoo gelegd en met structuurpasta de sneeuwvlokken gemaakt. Ik ben er nog wel licht met Distress Inkt Vintage Photo overheen gegaan voor een oude look.

Het plaatje is van Amy Design, en past perfect in het Vintage thema van de kaart. Ik heb natuurlijk weer de Twinkling H2O's gebruikt voor het inkleuren en me beperkt tot de blauwe en bruine tinten. Hieronder een label wat ooit aan een spijkerbroek hing. Ik vond het te zonde om weg te gooien, want op deze manier kan ik het mooi hergebruiken. Een lief kanten lintje in het label, omdat ik vind dat een label niet af is zonder een lintje oid erin. Bovenaan het bruine label heb ik nog een paar sneeuwvlokken gemaakt met een pons.

De vlaggetjes met de letters erop zijn van Noor Design. De schaatsen zijn van ook van Amy Design en passen goed bij het vintage thema. De slee is ook van Noor Design. Bovenaan de kaart nog een sneeuwvlokken-randje van Noor Design, in hetzelfde blauw als de basiskaart.
Om de kaart af te maken heb ik her en der plakparels geplakt.De plakparel op de schaats viel groter uit dan ik aanvankelijk bedacht had, maar het heeft ook wel weer iets vind ik.

Met deze challenge doet de kaart mee:
http://noorenzo.blogspot.nl/2015/09/noor-zo-challenge-5.html
http://wlvc.blogspot.nl/2015/09/challenge-nr-53-en-random-winnaar-52.html
Facebook: Challenge 't Scraphuis, Alles Mag.

Winnaar bij Noor en Zo Challenge #5
http://noorenzo.blogspot.nl/2015/10/winnaar-noor-zo-challenge.html



6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Esther. Het is altijd lastig om met stempels een echte vintage kaart te maken maar deze stempel is daar zeker geschikt voor. Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt Esther, je hebt er in deze kleuren een mooi winters kaartje van gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan alles past perfect bij elkaar ikzelf vind het moeilijk om een vintage kaart te maken met stempels maar jou is het goed afgegaan. Dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan alles past perfect bij elkaar ikzelf vind het moeilijk om een vintage kaart te maken met stempels maar jou is het goed afgegaan. Dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Schattig dat sleetje erbij.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Super leuk kaartje. Heel mooi

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen