Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 23 september 2015

Tijger van 5



Ons neefje wordt 5 jaar. Vanaf dat hij een baby was, sleept hij een tijgerknuffel met hem mee. Toen ik deze stempel van Magnolia zag, moest ik meteen aan hem denken. Hij past zo bij hem!

Voor deze kaart heb ik wederom de schets van Creaine gebruikt. De vorige keer was voor een meisje met veel roze. Dit keer een jongenskaart met fellere kleuren. En dit keer niet gespiegeld.

De basis is een blauwe kaart. Hierop heb ik rood geschept papier gebruikt. Voor het grote rechthoekige vlak heb ik de grote postzegelmal van Marianne Design gebruikt. Deze in kraft uitgestanst. Hierop heb ik papier met dierenpootjes erop gebruikt. Voor het rechthoekige vlakje rechts, heb ik een kraft label gebruikt met gekleurde lintjes erdoorheen.
De tijger is ingekleurd met Twinkling H2O's, met een mooie blauwe strik. De tijger leunt op een grote oranje 5, de leeftijd van ons neefje. Onder het label vandaan steekt een blauw rondje, en 3 gekleurde vaantjes in oranje, groen en rood. In de linkerhoek onderin een klein blauw driehoekje. Linksbovenin staan er op de schets 3 kleine rondjes. Plakparels vind ik niet passen op een jongenskaart, daarom heb ik ze vervangen door 3 kleine ballonnetjes.

Deze kaart wil ik mee laten doen met de challenge
http://creaine-challenges.blogspot.nl/2015/08/52-september-2015.html (schets, kinderkaart)
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2015/09/uitslag-challenge-26-en-de-nieuwe.html (dieren)
facebook, Challenge 't Scraphuis






7 opmerkingen:

  1. wow super mooi kaartje. Gezellig dat je met onze challenge bij Creaine meedoet. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart en dan met het verhaal erbij, super!
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en stoere kaart. gaaf die kleuren. Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk mooi en toepasselijk kaartje voor de kleine man.......Daar zal hij blij mee zijn.. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat toepasselijk deze stempel. Hij zal hem vast heel leuk vinden dit kaartje.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk jongenskaartje Ester, gezellig dat je met dit kaartje mee doet aan de challenge bij Creaine....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Creaine.
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen