Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 28 juli 2015

Summer Breeze


Summer Breeze, dat is het thema van de Noor ATC-swap van juli. 
Vorige keer heb ik niet meegedaan, en deze had ik eigenlijk nog liggen van de swap van mei, "Sea Life". Ik had deze gemaakt en vond ze eigenlijk te zomers voor Sea life, ik dacht, die komen later nog wel van pas. En ja hoor, er kwam een thema "Summer Breeze" waar ze perfect bij passen. 

De basis is een lichtblauwe kaart op atc-formaat, dus 64x89 cm. 
Voor de onderkant van de kaartjes heb ik een stukje lichtbruine papier gescheurd, en daarvan de randjes bruin gemaakt. Hierboven heb ik een stukje blauw papier met golven erop geplakt. Ook hiervan heb ik de bovenkant gescheurd, waardoor het net schuimkoppen op de golven zijn. 

Op de golven heb ik een bootje geplakt, wat geknipt is uit designpapier wat volstaat met bootjes. Deze was perfect van formaat voor de atc-kaartjes. Op de voorgrond van de kaartjes een zandkasteel van Magnolia. Hiernaast de parasol van Joy! Crafts. Deze heb ik gemaakt van bruin kraft en roze stippenpapier. Achter de parasol de wolkjes van Noor Design. Ook de stempel en de meeuw zijn van Noor Design. Heb je ook de kleine haaitjes gezien in het water? 

Ik vind deze atc-kaartjes erg zomers eruit zien, krijg meteen zin om naar het strand te gaan. Helaas regent het daar nu weer te hard voor...

Met deze challenges wil ik de atc-kaartjes mee laten doen:
http://www.cardsandscrap.nl/2015/07/kaartenuitdaging-241.html zomer

nb Mijn kaartjes zijn terechtgekomen bij Elly Claessen, Sandra Rowaan, Gerrie Pijpers en Henriëtte Poetsma. Ik heb kaartjes ontvangen van Gerrie Pijpers, Elly Claessen, Sandra Rowaan en Relinde Scheepers. 







3 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig, jouw ATC's in vakantiesfeer! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Lekker zomers! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart! Wat een heerlijk zomerse uitstraling.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen