Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

zondag 28 juni 2015

Jarig vriendje




Een vriendje van mijn jongens wordt 4 jaar en hij krijgt deze vrolijke kaart.  Hij was aanwezig op het kinderfeestje van mijn oudste zoon en daar heb ik deze foto gemaakt. 
Ik vond het wel leuk om de foto te verwerken op zijn eigen verjaardagskaart. 
Max zit hier in een grote tractorband te spelen. Dat blijft toch erg leuk, want toen ik klein was, lagen er ook al tractorbanden in dezelfde speeltuin. Grappig he, dat sommige dingen toch erg hetzelfde blijven in ruim 30 jaar tijd. 

Ik heb wel het gezicht van het kind geblurd, want als het mijn eigen kind was zou ik het ook fijn vinden als dat gebeurd. Mijn eigen kinderen zet ik ook niet snel met hun gezicht op facebook, dus als ik een foto van andermans kind gebruik, vind ik het wel zo netjes om hem dan niet herkenbaar in beeld te brengen. Ik hoop dat daar begrip voor is, maar dat verwacht ik wel. 

Ik heb een blauwe kaart als basis genomen. Om de ondergrond een beetje te doorbreken, heb ik hem even door de bigshot gehaald met de sterrenmask van Dutch Doobadoo. Het valt niet erg op, maar dat is niet zo erg. De foto heb ik op een stuk wit cardstock geplaatst, waardoor het een polaroid wordt. Hierna ben ik gaan versieren. De vlaggetjes en kleine letters en cijfers zijn van Noor design, net als de Hoera. Deze is uitgestanst uit papier van Marianne Design. Van dat merk is ook de grote 4 en de letters op de enveloppe. De kiepwagen is van Memory Box en de ballonnetjes zijn een pons die ik al jaren heb. De ster in de hoek maakte de kaart af naar mijn idee. 
Deze kleur komt ook weer terug in het ovaal op de enveloppe. 
Hierdoor past het netjes bij elkaar. 

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van Dutch Card Lovers: 
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2015/06/challenge-235.htmlMaak een kaart met bijpassende envelop.




3 opmerkingen:

  1. Erg leuke, vrolijke set en daarbij ook nog heel feestelijk! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Een kleine LO op een kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan met de foto. Eens wat anders als een kaart. Hij zal hem zeker leuk vinden. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen