Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 24 juni 2015

Ik ben jarig!



Time for Magnolia heeft als thema "Speciale Gelegenheid", dus
ik heb mijn eigen verjaardagskaartje gemaakt :-) Nou ja, niet helemaal voor mezelf, maar ik ben wel jarig op 25 juni.
Bovendien hebben we net een nieuwe printer, dus ik moest even uitproberen of ik er ook digistamps mee kon afdrukken en inkleuren. Volgens mij is het redelijk goed gelukt. Mijn voorkeur blijft wel zelf de stempels zetten, maar op deze manier wordt het aantal stempels wat ik "bezit" wel enorm uitgebreid. De stempel heb ik redelijk nat ingekleurd met twinkling H2O's Blushing Rose, Cool Water en Purple Sage, Baby's Breath voor de huid en Warm Pecan voor het haar.

Voor deze kaart heb ik de sketch van Dutch Doobadoo aangehouden, omdat deze zo leuk is met die bloem. Helaas is het op de schets hiernaast niet heel goed te zien, maar de basis is een bloem.
De bloem heb ik gemaakt van paars cardstock, met hierop papier van de Action. Daar komt het gros van mijn papier vandaan, dus ook op deze kaart geen uitzondering. Het is lekker goedkoop papier en ook stevig en verkrijgbaar in veel verschillende blokken. Onder de stempel heb ik een klein taartrandje gebruikt, toevallig ook bij de Action gekocht.

Omdat deze kaart voor de challenge van Magnolia gemaakt is, heb ik, behalve de stempel, nog wat meer artikelen van Magnolia gebruikt. Op de dwarsbalk zijn de boven- en onderrand van Magnolia. Ook het label, met de sleutel eraan is Magnolia, net als de bloemenstempel en het gebak rechts onderin. De cadeaustempels heb ik ooit eens op de creabeurs in Gorinchem gekocht. Deze beurs is 2x per jaar en ik heb er al vele leuke dingen weg gehaald.

Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden. Hij doet mee met de volgende challenges:
http://dutchdoobadoo.blogspot.nl/2015/06/sketch-challenge-5.html
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2015/06/time-for-magnolia-challenge-95-special.html
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2015/06/challenge-40-thema-gefeliciteerd.html
http://de-egel.blogspot.nl/2015/06/juni-challenge-6.html
http://paradiseofstamps.blogspot.de/2015/06/challenge20-many-flowers-or-fruits.html

Aardig wat passende challenges dus ;-)



3 opmerkingen:

  1. Wauwww wat is dit een prachtige kaart geworden meis. Dank je wel voor je deelname aan Time for Magnolia Challenge en succes! Hopelijk snel tot een volgende keer. Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke en gezellige dag van,
    het zonnetje schijnt lekker, dus zal wel goed komen !
    Je kaartje is super mooi en vrolijk ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is ontzettend mooi geworden Esther!

    Bedankt voor het meedoen met onze HobbyVision Challenge.

    Liefs Jenine xXx

    BeantwoordenVerwijderen