Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

donderdag 28 mei 2015

ATC All for the Boys


Sinds Noor gestart is met de ATC-kaartjes groep op facebook, moet ik zeggen dat ik het wel heel erg leuk vind om ATC-kaartjes te maken. Met de swap van maart had ik al meegedaan met de "Spring Memories" kaartjes http://freubelstorm.blogspot.nl/2015/04/atc-swap-van-noor-design-maart-2015.html
In april was het thema "All for the Boys". Als moeder van twee stoere knullen heb ik wel ervaring met wat jongens leuk vinden. Ik had met dit thema alle kanten op kunnen gaan, maar ik had al verwacht dat velen autos', tandwielen, maritiem etc zouden gebruiken, en ik zou ik niet zijn als ik niet iets compleet anders ervan zou maken. Ik heb dus kinderkaartjes gemaakt. Mijn jongens van 3 en (bijna) 5 jaar zijn helemaal gek van bouwauto's en traktors en hun lievelingskleuren zijn (brandweer)rood en geel. En dat leek me een prima uitgangspunt. 
Als basis heb ik rood cardstock gebruikt, en hierop met de structuurpasta van Dutch Doobadoo de sterrenmask gebruikt. Dit vond ik al een stoere basis. 
De gele ster heb ik gemaakt van ribbelkarton wat ik ooit eens bij de Lidl gekocht heb. De randjes heb ik met distressinkt een beetje viezig gemaakt, want ook dat hoort bij jongens. die kunnen gewoonweg niet schoon blijven...helaas. De voertuigen zijn van Memory Box en heb ik uitgestanst in zwart glimmend papier, zo vielen ze lekker goed op. De rondjes zijn van groen papier, met hieronder een stempel van Noor Design eronder, Carpe Diem. Pluk de Dag! Met een splitpen kan het groene papiertje weggedraaid worden, zodat je de tekst ziet. 
Om het af te maken heb ik de vlaggetjes van Noor gebruikt in lekkere felle kleuren en in dezelfde kleuren ook sterretjes geponst. 

De kaartjes die ik terug gekregen heb, zijn deze hiernaast. Ze zijn gemaakt door Tiets Wolfard (het matroosje), Sanne van Riel (blauwe auto rechts), Virginie Broeken (auto links onder) en Jannie Wernsen ( de klussende beer).

Mijn kaartjes zijn terecht gekomen bij Annie Leliveld, Diana van Riel en Sandra Rowaan. Waar nr 4, de graafmachine,  terecht is gekomen weet ik helaas niet :-( Nr. 5 de bulldozer heb ik zelf gehouden . Ik vind het wel leuk om 1 kaartje zelf te houden, dus waarom zou ik er dan niet meteen 1 extra maken hihi.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten