Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

donderdag 1 januari 2015

Happy New Year!!!

Happy New Year!!!!
Gelukkig nieuwjaar!!!

Ik dacht, ik ga feestelijk het jaar beginnen met deze leuke flessenhanger. Een vriendin van me was 3e kerstdag jarig, maar omdat het zo hard sneeuwde kon ik niet naar haar toe gaan. Bovendien hadden we al voor vlak na nieuwjaar afgesproken en krijgt ze deze dus als cadeautje.

Als basis heb ik de flessenhanger van Dutch Doobadoo gebruikt en met bruin kraftpapier de vorm uitgeknipt. De randjes heb ik wat opgeruld en met Barn Door Red Distressinkt bewerkt. Het dessinpapier is van Eline Pellinkhof, rood met witte stippen en vrolijke bloemen.
Omdat het stukje wat ik had niet helemaal paste, heb ik bovenin een stukje wit met roze streepjes papier gebruikt, wat bij een Magnolia randjesstans zat. Ook van dit papier heb ik de randjes opgeruld.
De rand aan de linkerkant is van Joy! Crafts, ook van bruin kraftpapier gemaakt, maar met goudspray eroverheen voor wat glitteraccent. Het is nieuwjaar, dus het mag hihihi.
Het plaatje is een digistamp van Magnolia, via Pinterest, ingekleurd met Twinkling H2O's. Het haar is Copper Penny rood, lekker opvallend, net als de schoenen, die zijn knalrood. Vond ik wel passen bij zo'n uitbundig plaatje.
Aan haar rechterkant een labeltje van de Action, met een stukje rood papierlint erin.Aan het lint een hangertje met een ankertje, wat ik wel bij haar outfit vond passen. De stempel is van de Boekenvoordeel, ge-embossed met wit embossingpoeder. Van dezelfde stempelset is ook de tekst Happy New Year, en ook in wit ge-embossed. Deze heb ik afgedrukt op blauw cardstock, met rood ge-distressde randen. Bovenaan de flessenhanger heb ik nog een grote rode strik geplaatst, gemaakt met mijn envelop punch board. Ja daar is die weer :-) en weer alleen voor de strik... Om de strik heb ik ook weer een stukje rood papierlint geplakt.
Onder de strik het woord hoera, hoera voor een nieuw jaar en hoera omdat het een verjaardagscadeautje is. Gestanst in bruin kraft en ook hierbij de randjes rood gemaakt.
Tot slot heb ik nog een plakparel in de vorm van een bloemetje geplakt op haar matrozenpet.

Ik vind het een leuk cadeautje geworden, lekker vrolijk!

Met deze challenge wil ik graag meedoen:
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/01/challenge-1-for-2015-its-holiday-happy.html
en hij is te zien bij de nieuwe challenge van het Kaartjes-Inspiratie-Challenge-Blog, waarbij ik in het groene designteam zit http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/01/kic-challenge-50-start-nieuw-jaar.html

Groetjes en voor iedereen, een creatief 2015 toegewenst!


1 opmerking:

  1. Thank you for sharing your lovely project with us at magnolia Forever, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen