Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 23 december 2014

Kerstbomen kopen


Op deze kaart heb ik voor het eerst de structuurpasta van Dutch Doobadoo gebruikt met de mal van de stenen muur. Ik wilde het uitproberen en dit is het geworden. Het leuke is dat je de structuurpasta kan kleuren, dus dat heb ik gedaan met Distress inkt.
Achter de muur heb ik drie grote bomen van Marianne Design geplaatst met een beetje structuurpasta erop. De lucht heb ik gekleurd met Distress inkt. Op de muur een randje sneeuw, wat eigenlijk een grasrandje is... maar als je deze uitstanst in wit en hem omkeert kan hij ook best als sneeuwrand vind ik. Ook daarop weer een beetje structuurpasta om de overgang tussen rand, muur en bomen wat zachter te maken en te verdoezelen ;-)
Het jongentje is van Eline Pellinkhof en ingekleurd met Twinkling H2O's. Ook het Magnolia meisje is hiermee ingekleurd. Wilde graag de nieuwe kleuren uitproberen. De blauw die ik gekocht had, bleek lichter te zijn dan de kleur doet vermoeden. Volgens mij heet de kleur Azurite, maar ik verwachtte hem donkerder...De olijfkleur van zijn trui is wel heel mooi.
De slee is van Marianne Design en geleend van mijn zusje. Op de slee ligt een kerstboom, ook van Marianne Design, met hierop ook een beetje structuurpasta-sneeuw. De boom heb ik wat gekreukt en met een 3d-blokje wat hoger gelegd. Ook onderaan de kaart structuurpasta. Ik had daar eerst een randje gedaan met de snow-pen van Rayher, maar deze neemt de kleur van de ondergrond aan, dus ik had ineens roze sneeuw... Zo kan je het niet opsturen natuulijk...
Als finishing touch een touwtje aan de slee, zodat het echt is alsof ze hem trekt hihih.
Weer eens een hele andere kerstkaart geworden, meer winter dan kerst eigenlijk.

Hiermee wil ik aan een paar challenges meedoen:
http://www.cardsandscrap.nl/2014/12/kaartenuitdaging-226.html
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2014/12/christmas-happy-new-year-last-challenge.html
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/12/time-for-magnolia-challenge-77-anything.html
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2014/12/reminder-for-challenge-16-christmas.html
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2014/12/challenge-34-thema-winter.html

Groetjes Esther

2 opmerkingen:

  1. Hallo Ester,

    Wat een leuk kaartje is dit en wat mooi is je muurtje geworden!!
    En wat leuk dat je mee doet met de TFMC!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful, winter card :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    BeantwoordenVerwijderen