Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 5 november 2014

You're so sweet


You're so sweet, nou dat straalt deze kaart wel uit :-D

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de liftchallenge #75
Het is de eerste keer dat ik met de liftchallenge mee ga doen. Er wordt door het designteam een voorbeeldkaart uitgekozen en deze wordt naar eigen idee uitgevoerd. Meeliften op andermans idee eigenlijk.

Ik wilde aanvankelijk hier een kerstkaart voor maken, maar ik had geen sneeuwvlok-stempels, maar kwam wel steeds hartjes tegen. Mijn schoonouders vieren begin december hun trouwdag, dus dat was voor mij een mooie gelegenheid om deze hartjeskaart te maken.

De kleur turquoise heb ik gekozen, doordat ik in mijn voorraadbakje een turquoise-hartjesrandje van Magnolia tegenkwam. Met alle hartjesstempels die ik tegenkwam in mijn mappen met stempels, heb ik met turqouise inkt (Soft Blue) van Different Colors de afdrukken op het witte cardstock gemaakt.
De stempels komen echt overal vandaan: Boekenvoordeel, Marianne Design, Stampin'up, Action.
Over het hartjesrandje heen, heb ik nog een strook designpapier geplakt, ook met hartjes en in de juiste kleur, zo grappig. Het geheel heb ik afgemaakt met een strikje van grijs raffia en een tag van Marianne Design (Tags and Tickets) en een stempel uit een andere serie, afgedrukt in grijze inkt (Cloudy Sky) van Stazon.

Ik hoop dat deze voldoet aan de eisen, ik vond het in ieder geval wel leuk om een keer mee te doen.

Groetjes Esther

http://www.liftchallenge.blogspot.nl/2014/10/liftchallenge-75.html

2 opmerkingen:

  1. Hij voldoet zeker aan de eisen, hoor! En erg leuk dat je meedoet met deze mooie hartenkaart, leuk in turquoise! Hopelijk zien we je vaker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een "sweet" kaart! Leuk hoor met al die hartjes. Lekker fris kaartje, en heel fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen