Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 15 oktober 2014

Kerst bij Magnolia

Hallo,

Dit keer een kerstkaart voor de Magnolia Challenge #66: Maak een kaart in kerstsfeer, zonder Edwin of Tilda. Leuk dacht ik, kan ik eindelijk eens mijn cadeaustempels van Magnolia gebruiken. Ik vond het een hele uitdaging, vooral omdat ik niet heel veel van Magnolia heb, maar deze twee cadeaustempels dus wel. Ik zag meteen voor me dat ze buiten in de sneeuw staan te wachten op de gelukkige vinder, uit een van de huizen erachter. Natuurlijk mocht mijn Magnolia-hekje niet ontbreken.

Ik heb een witte cardstock gebruikt als basis, waarover ik een stippen-embosmal heb gebruikt om het te laten 'sneeuwen'. Ervoor heb ik een grote cirkel van gelig-bruinig papier gelegd, als een hele grote maan. Natuurlijk mogen er op een kerstkaart de bomen niet ontbreken. Deze zijn van Marianne Design, één in donkergroen en één in groen dessinpapier. De huisjes zijn ook van Marianne Design.
De cadeaustempels heb ik ingekleurd met vier kleuren Distressinkt, te weten Barn Door, Pumice Stone, Stormy Sky en Vintage Photo. Het zegel heb ik met een donkerrood aquarelpotlood ingekleurd. De lijntjes en stippen op de grote cadeaus heb ik geaccentueerd met markers van Stampin'up. Tot slot heb ik met een sneeuwstift er wat sneeuwaccenten op de bomen, huisjes, het hekje en de cadeaus aangebracht en wat sneeuwvlokken met n pons.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

groetjes Esther

http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/10/time-for-magnolia-christmas-challenge.html

1 opmerking:

  1. Wat een schattige kerstkaart. Gezellig dat je met ons meedoet bij TFM Christmas Challenge. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen