Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

donderdag 2 oktober 2014

Eenlaag-kaart


Het is herfst! En dat kun je het beste vieren door handen vol met bladeren in de lucht te gooien want dat is leuk! Mijn kinderen vinden tenminste van wel, en mama vind later echt overal de bladeren terug. Echt. Overal....Maar volgens mij is dit een goede voorbereiding op de sneeuw over een paar maanden...het ziet er mooi uit, maar al die natte zooi weer binnen en buiten...Nou ja, als we dan maar kunnen gaan schaatsen vind ik het al minder erg ;-)

Ik had dit springende Magnolia-meisje al een tijdje in de kast liggen, wachtend op het juiste moment om haar te kunnen gebruiken. En afgelopen week kon het eindelijk, in combinatie met de herfststempels van Don en Daisy. De stempel is gezet in Rich Cocoa van Memento en ingekleurd met mijn aquarelpotloden. Ergens vind ik de achtergrond nog wel een beetje kaal, maar aan de andere kant, als ik er nog iets bij gestempeld had, had dat waarschijnlijk afgeleid van datgene waar het om gaat, pret met bladeren in de herfst!

En nadat ik de kaart klaar had, kwam ik op het Challengeblog van Card and Scrap de uitdaging One-Layered-card tegen. Nou dat was wel heel toevallig, want die had ik net gemaakt, zonder dat ik van deze challenge afwist! Op het Challengeblog Time for Magnolia is het onderwerp herfst, dus 2 vliegen in 1 klap hihi

http://www.cardsandscrap.nl/2014/09/kaartenuitdaging-220.html
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2014/09/time-for-magnolia-challenge-65-autumn.html

groetjes Esther

Ps, ik mag in het designteam van het Kaartjes-Inspiratie-Challenge-Blog komen, jippie :-D Dat wordt leuk!!!

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je die stempels mooi met elkaart gecombineerd zo ....
    En super ingekleurd.
    Ziet er heerlijk herfsterig uit.
    Bedankt voor het meedoen bij TF>
    Christa ; DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig plaatje.
    Leuke herfst kaart.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen