Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

woensdag 6 augustus 2014

Vrolijke paarse verjaardagskaart

Hallo,

Voor mijn vriendin die bijna jarig is heb ik deze kaart gemaakt. Haar lievelingskleur is paars, dus dan maak je... inderdaad, een paarse kaart. Meer paars dan dit kon ik er bijna niet instoppen hihihi. 


Met deze kaart wil ik graag meedoen met de Challenge 39 'Alles behalve vierkant' van het Kaartjes-Inspiratie-ChallengeBlog 
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2014/08/kic-challenge-39-alles-behalve-vierkant.html en ook met de challenge van Scrapplezier, Monochromatic, oftewel een kaart in 1 kleur http://scrapplezier.blogspot.nl/2014/08/a-monocromatic-card.html

Als basis heb ik een shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, met metalicpapier van de Boekenvoordeel. Daarbovenop een kleinere versie van dessinpapier.

Ik heb een snijmal van Cheery Lynn French Lattice XL gebruikt onder de stempel van Joy! Crafts Clear Stamp 6410/0047 Klaproos, in Vibrant Violent inkt van Stazon afgedrukt. Ik heb deze ingekleurd met aquarelpotloden van Bruynzeel, met daaroverheen een laagje Twinkling H2O's zodat het glinstert :-) Langs het randje, een randje met hartjes van Magnolia Romantic Lace. Onder het afdrukje een doily, gewoon gekocht bij de action. Aan de rechterkant een bloemenmeisje van Eline Pellinkhof.  Erboven twee keer een swirl van Precious Marieke, in het groen en in het paars. 
De letters zijn van het alfabet van  Marianne Design, Col 1350. Het label wat ik gebruikt heb, is van Magnolia, Vintage Tag. Daarbovenop een afdruk van Stampin'up, uit de set You're Lovely, wederom afgedrukt in Vibrant Violet van Stazon. Ik vind dit zo'n mooie kleur paars! Links is nog een vlinder van Joy! Crafts, Vintage Flourishes 6003/0023. verder het geheel versierd met wat gehaakt kant en bloemetjes, met daarin een pearl drop van de Boekenvoordeel. Ik hoop dat ik alles zoveel mogelijk beschreven heb...

Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben, ik vond het een feest om te maken. Ik ga nu hard bedenken wat voor kaart ik ga maken voor mijn zus en moeder die bijna jarig zijn...


Groetjes Esther, oftewel Miss Freubelstorm ;-)


2 opmerkingen:

  1. wow mooi zeg! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige uitwerking van Marie's challenge....zij vind het geweldig dat jij mee doet aan haar oproep!!

    Groetjes, Astrid Zwaan
    designer & coƶdinator@scrapplezier.nl

    BeantwoordenVerwijderen